LIVE
Geen live wedstrijden
🌍 Andere regio's



🌐 Alle regio's
ONE GAME. ONE COMMUNITY. ALL TOGETHER.
← Terug naar artikels

WK

Koning Willem-Alexander bedankt Oranje na Zweden-overwinning

🇳🇱 56 minuten geleden
Op zaterdag boekte het Nederlands elftal een overwinning op Zweden bij het WK, wat leidde tot een koninklijk bezoek dat de nationale trots en steun van het koningshuis voor de spelers benadrukte. Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Ariane sloten zich aan bij de spelers in Houston en deelden in de feestelijkheden. Hun aanwezigheid maakte van de na-match bijeenkomst een onvergetelijke gebeurtenis voor het team. Het koninklijk bezoek werd omschreven als een hoogwaardig samenzijn, wat de betekenis van de WK-overwinning onderstreepte. Het gaf de vieringen in de Amerikaanse stad een extra bijzonder tintje. Koning Willem-Alexander bedankte namens alle Nederlanders de spelers voor hun inzet. Zijn woorden benadrukten de gedeelde trots van het land op de prestaties van het elftal.

Discussie (0)

Wees de eerste om te reageren!

Reageer op dit artikel

Kies een weergavenaam — je hoeft je echte naam niet te gebruiken

Je weergavenaam wordt getoond, je e-mailadres nooit. Privacy

← Terug naar artikels