WK
Koeman tevreden
Ronald Koeman is tevreden met Oranje's 1-3 zege op Tunesië. Toch blijft hij kritisch op bepaalde aspecten van de ploegprestaties. Koeman blikte terug op de wedstrijd en zei dat het team een goede start had, maar dat er nog ruimte voor verbetering was.
Koeman zei: "We hadden gehoopt op een goede start en die kregen we ook." Hij merkte ook op dat de fases voor en na rust niet goed waren.
De coach benadrukte het belang van het vasthouden van een hoog tempo gedurende de hele wedstrijd. Hij waarschuwde dat het terugvallen en het verliezen van momentum in de volgende ronde kostbaar zou kunnen zijn.
Koeman kiest basiself, Van de Ven op de bank tegen Tunesië
Koeman beschreef de komende wedstrijd tegen Marokko als 'prima' en erkende de mogelijke uitdagingen van spelen in de hitte van Monterrey. De prestaties van de ploeg zullen cruciaal zijn in de komende wedstrijden, en Koemans kritiek suggereert dat er nog werk aan de winkel is.Van der Gijp spoort Koeman aan tot snelle start tegen Tunesië
Oranjes overwinning op Tunesië is een positieve start, maar de ploeg moet blijven verbeteren om te slagen in het toernooi.