LIVE
Geen live wedstrijden
🌍 Andere regio's



🌐 Alle regio's
ONE GAME. ONE COMMUNITY. ALL TOGETHER.
← Terug naar artikels

Transfers

Atlético dient klacht in bij FIFA tegen Barça: 'Ze denken dat we zwak of dom zijn'

🇪🇸 6 uur geleden
Vandaag om 23:421minPraat mee!Atlético Madrid gaat een formele klacht indienen bij de FIFA tegen FC Barcelona, zo bevestigt CEO Gil Marín aan het Spaanse persbureau EFE. De landskampioen wil zich graag versterken met Julián Álvarez. Atlético beschuldigt Barcelona ervan dat er is onderhandeld terwijl de Argentijnse aanvaller nog onder contract stond en binnen de beschermde periode valt. "Het is onze verantwoordelijkheid om de belangen van Atlético Madrid te verdedigen, en daarom dienen we een klacht in tegen Barcelona", vertelt Marín. "Barcelona toont geen respect voor ons. Ze denken dat ze ons kunnen kleineren, dat we zwak of dom zouden zijn. Maar wat ze eigenlijk doen, is de wereld laten zien wie ze werkelijk zijn", vervolgt Marín zijn verhaal. Atlético is dan ook niet van plan om de 26-jarige aanvaller te laten vertrekken. "Hij kent ons standpunt heel goed: Atlético wil zijn rechten niet overdragen. Hij is een fantastische speler en we zijn er trots op dat hij voor ons speelt." Álvarez sprak zich in een interview al uit over de situatie: "Ik wil mijn dromen verwezenlijken. Ik heb gesproken met de mensen bij de club, met de mensen met wie ik moet spreken. Het beste voor mijn toekomst is om een transfer te maken." De uitspraken vallen bij de CEO in het verkeerde keelgat. "Ik betreur zijn woorden. Het was vandaag niet de bedoeling. Het was de dag van Messi, de dag van Argentinië, niet die van Julián."

Discussie (0)

Wees de eerste om te reageren!

Reageer op dit artikel

Kies een weergavenaam — je hoeft je echte naam niet te gebruiken

Je weergavenaam wordt getoond, je e-mailadres nooit. Privacy

← Terug naar artikels