WK
Memphis Depay toont Pokémon-pak in Kansas City bij WK
Nederlandse spits Memphis Depay maakte een openbare stop in Kansas City tijdens het WK, waarbij hij de Amerikaanse handelsfirma Collector’s Cache bezocht en zichzelf filmde terwijl hij een pak Pokémon-kaarten opende. Dit moment werd officieel gedeeld op het Instagram-account van het bedrijf.
Collector’s Cache plaatste een video op Instagram. De clip toont Memphis Depay die een pak Pokémon-kaarten opent. De beelden benadrukken de relaxte kant van de speler naast zijn toernooiverplichtingen.
Dit is niet de eerste keer dat een Oranje-speler in Kansas City opduikt. Eerder waren Virgil van Dijk en Nathan Aké te zien in een restaurant in de stad.
Het Nederlands elftal is voor het WK gehuisvest in Kansas. De selectie deelt accommodatie en trainingsfaciliteiten in de omgeving.
Bondscoach Ronald Koeman’s ploeg staat gepland om op donderdagavond (in de nacht naar vrijdag) tegen Tunesië te spelen. De wedstrijd maakt deel uit van de groepsfase van het toernooi.
De rubriek *Buitenspel* van VoetbalPrimeur behandelt verhalen met een sterk persoonlijk tintje. Het doel is lezers op de hoogte te houden van momenten buiten het veld die buiten de reguliere nieuwsberichten vallen.