LIVE
Geen live wedstrijden
🌍 Andere regio's



🌐 Alle regio's
ONE GAME. ONE COMMUNITY. ALL TOGETHER.
← Terug naar artikels

WK

Real Madrid moet nog twee spelers aantrekken

🇪🇸 2 uur geleden
Real Madrid heeft deze zomer al vier nieuwe spelers binnen gehaald: Ibrahima Konaté, Denzel Dumfries, Marc Cucurella en Bernardo Silva. Zij zullen pas na het WK 2026 aansluiten bij de club, maar hoofdcoach José Mourinho dringt er al op aan om nog twee spelers toe te voegen. Alle vier de nieuwkomers hebben al een contract getekend en zullen zich na hun WK-verplichtingen in 2026 melden op het Santiago Bernabéu. Hun komst is gepland voor het laatste deel van de transferperiode. Mourinho vraagt specifiek om een extra centrale verdediger en een middenvelder die vergelijkbaar is met Luka Modrić. Hij vindt dat de selectie meer diepgang nodig heeft, zowel in de verdediging als in het creatieve middenveld. De Portugese coach noemt Alessandro Bastoni of Nico Schlotterbeck als zijn favoriete opties voor de verdediging, terwijl hij Enzo Fernández of Mateus Fernandes ziet als middenvelders. Schlotterbecks recente blessure van 6-8 weken kan zijn kansen op een transfer verkleinen. Enzo Fernández lijkt de meest gewilde middenvelder te zijn, hoewel een transfer voor de Chelsea-speler nog niet direct aan de orde lijkt. Mourinho speelde een belangrijke rol bij de komst van Konaté, Dumfries, Cucurella en Silva, en hoopt datzelfde te bereiken met de volgende aanwinsten.

Discussie (0)

Wees de eerste om te reageren!

Reageer op dit artikel

Kies een weergavenaam — je hoeft je echte naam niet te gebruiken

Je weergavenaam wordt getoond, je e-mailadres nooit. Privacy

← Terug naar artikels