LIVE
Geen live wedstrijden
🌍 Andere regio's



🌐 Alle regio's
ONE GAME. ONE COMMUNITY. ALL TOGETHER.
← Terug naar artikels

Premier League

Manchester City zet volgende stap met Anderson

🇬🇧 2 uur geleden
Manchester City, de FA Cup- en Carabao Cup-kampioenen, hebben de Engelse middenvelder Elliot Anderson van Nottingham Forest gehaald voor £116 miljoen, zo meldt David Ornstein van *The Athletic*. De deal markeert de eerste stap in City’s plan om hun middenveld te versterken voor het nieuwe seizoen. Manchester City blijft geïnteresseerd in de Italiaanse international Sandro Tonali, ondanks de vroege interesse van Tottenham Hotspur in de middenvelder. Luke Edwards van *The Telegraph* meldt dat City regelmatig in gesprek is met Newcastle United over Tonali. Newcastle United verwacht dat City hun bod voor Tonali zullen verhogen nu de transfer van Anderson rond is. Edwards merkt op dat de club de Italiaan al meer dan een jaar in de gaten houdt. Een andere mogelijke doelwit is de 18-jarige Marokkaanse middenvelder Ayyoub Bouaddi van Lille. Sportverslaggever Rodra meldt dat Manchester City de club is die het beste gepositioneerd is om hem te contracteren. Het binnenhalen van Tonali zou een bewezen Premier League-kwaliteit en een technisch sterke, hardwerkende kracht aan City’s motor toevoegen. De Italiaan’s werklust en vaardigheid worden omschreven als een waardevolle versterking voor het middenveld. Bouaddi, die al als een talent wordt gezien, zou uit kunnen groeien tot een topmiddenvelder voor het komende decennium. Nu Anderson op komst is, blijft het afwachten welke van de twee doelwitten City zal nastreven om de verjonging van het middenveld af te ronden.

Discussie (0)

Wees de eerste om te reageren!

Reageer op dit artikel

Kies een weergavenaam — je hoeft je echte naam niet te gebruiken

Je weergavenaam wordt getoond, je e-mailadres nooit. Privacy

← Terug naar artikels